sreda, 13. december 2017

CRAFTalnica - ZIMSKA VOŠČILNICA

Še drugič se pridružujem Craftalnici ta mesec. Lili je za vas izbrala aktualno temo - ZIMSKA VOŠČILNICA. Vendar ne pozabite na dodatna navodila:

"Voščilnica naj ima zimski motiv ali zimsko sceno. Naj ne bo praznična, to pomeni, da ne sme biti novoletna ali božična."


Po dolgem času sem posegla po šablonah od Scrapping Cottage in nastala je zasnežena pokrajina s srnama in drobno ptico. Sneg je celo pobelil napis "tvoj dan". Ozadje sem nekoliko omilila s paus papirjem, na koncu pa dodala še drobno srce, ki sem ga prav tako "posula" s snegom. Takšna voščilnica je zelo primerna za rojstni dan za vse tiste, ki ga praznujejo pozimi.


Svoje izdelke lahko prijavite vse do torka,
 9.1.2018 do 23.55 na blogu CRAFTalnice.
Ja, kar mesec dni imate na voljo za prijavo, saj si bodo dekleta vzela nekaj premora, da pripravijo vse za domača praznovanja.



Zdaj pa poglejmo, kaj so ustvarile še ostale predstavnice tima: 
AndrejaLili ter Martina in pa Tamara kot sponzor



16 komentarjev:

moi pravi ...

Krasna zasnežena pokrajina. Všeč mi je njena večplastnost, saj tako deluje še bolj realno.

Helena pravi ...

Mir in spokojnost, pa ščepec igrivosti zaradi srn in srčka. Lepo si vse zasnežila, srni pa sta se verjetno skrivali, ko je snežilo :) Všeč mi je, mehko ozadje lepo paše zraven.

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovit zimski prizor si nam pričara. Čudovita voščilnica.

AndrejaM pravi ...

Odlična kombinacija zimske pokrajine in napisa!

Metuljčica pravi ...

Pa če doživim tale pogled v gozdu si pa res rečem da je moj dan. Tvoja krasna že skoraj resnična zimska pravljica me je čisto očarala.

Goga pravi ...

Čudovita in spokojna kakor prelep predpraznični dan. Hvala, da si bila naša gostja, vesele smo, da si se nam pridružila. Lp Lili

Andreja pravi ...

Čisto pravo zimsko voščilnico si naredila, pravzaprav si pričala pravo gozdno pravljico :-)) Krasno si jo sestavila.
Hvala, ker si bila naša zadnja letošnja gostja.

oldpunca pravi ...

Čudovita zimska pokrajina. Lepo sceno si ustvarila. Kot v pravljici. Srček pa jo lepo poživi. S tem napisom je super primerna za "zimskega" slavljenca. :-)

Valerija pravi ...

Draga Vladka, pogledam vse tvoje objave, tudi tvoje učne ure za MŠPU sem redno obiskovala, žal pa mi nikakor več ne znese, da bi vse komentirala. Kot vedno, sem navdušena nad tvojo voščilnico.
Hvala ti za tvoje obiske in komentarje na mojem blogu in želim ti lep in miren preostanek adventnega časa.

Papirnate radosti pravi ...

Krasna zimska pokrajina kot voščilo <3 <3 <3

Marija pravi ...

Vladka, krasna je.

Tina Z. pravi ...

obožujem takšne mirne zimske pokrajine, če pa so v tvojih barvah, potem pa so prav veličastne!

helena pravi ...

Lepa je, nežna in čisto po zimsko začinjena.

ArtMBR pravi ...

Čudovito prelivanje barv na srnicah.

Ne-Ja pravi ...

Čudovita nepraznična zimska voščilnica - pravo zimsko pravljico si nam pričarala s tovjo eleganco. Všečkam na polno :)!

Nataša Š. pravi ...

Krasen zimski prizor, zelo je lepa!