četrtek, 3. avgust 2017

Prijatelja/Friends

Medtem ko Whimsy stamps že predstavlja novo kolekcijo štampiljk, sem se jez poigravala z eno iz prejšnje izdaje. Pingvini so že skoraj zaščitni znak tega podjetja in všeč mi je, da imam en motiv tudi v svoji zbirki. In sicer sem si izbrala tega z medvedom in pingvinom, ki se zabavata na travniku:



Znova malo stopan iz svojih okvirjev in ob tem mi je všeč predvsem to, da vadim barvanje z akvarelnimi barvami oz. tokrat sem barvala kar z distress inki in oxide inki. Tokrat nisem povsem zadovoljna z rezultatom, sem pa zato veliko bolj zadovoljna s svojim dušnim mirom, kajti barvanje vedno pomirja in misli odnese v neki drugi svet. Ker je motiv sam po sebi velik, sem dodala samo še napis iz tega seta prozornih štampiljk, ki je zagotovo zanimiv, saj še nisem videla takšnega, ki bi se posvečal izgubi domačih ljubljenčkov: Irreplaceable Friends. Kot vidite, pa se lahko uporabi tudi na takšni voščilnici kot je moja, ki prikazuje zvesta prijatelja. V prihodnjih dneh me boste na njihovem blogu lahko še enkrat videli kot gostjo - no, ne mene, moj izdelek :)



Hi all. I was playing with Whimsy stamps again. They are really good quality and right now you can check their new release here. I used one of the rubber stamp from previous release Penguin and Bear. They are so cute, didn´t they? I colored the image with distress ink and distress oxide inks. Because the image is big I added just the sentiment. I used Irreplaceable Friends clear stamps set. You have to check it, I didn´t see something as this before and it is perfect to convey condolences if someone lose his/her pet friend. But as you can see, you can use some stamps from the set also on other types of cards. I hope you like my card. Also not forget to check their blog, I will be guest designer in following days there.



Še kar nekaj dni bomo sopihali in mislim, da se bom vsaj malo ta vikend skrila v ustvarjalnico. Med drugim tudi zato, ker je to eden izmed najbolj hladnih prostorov v hiši :) 

Pazite nase in uživajte ter bodite ustvarjalni!

Have a great time and be creative!

15 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

joj, sta luštna in meni se zdita fantastično pobarvana. so mi ti njihovi pingvini zelo všeč in imam tudi sama enega, res so nekaj posebnega.

oldpunca pravi ...

Fantastično si pobarvala ljubek motiv. Sem občudovala že ptička, pozerja, ki delata selfi. :-) Res je fino malo stopiti iz okvirjev in dati možnost še drugim talentom, ki se skrivajo v vsakem od nas. :-)

Valerija pravi ...

Jej, kako simpatičen motiv in krasno sestavljena voščilnica. Čudovito!

Maja pravi ...

Tako zelo sta cort. Super si pobarva in sestavila v lušno voščilnico.

MA-MI pravi ...

Motiv je zares simpatičen in z barvami si mu dodala dušo. Lepa voščilnica, in imaš prav, da zaradi kompleksnosti in velikosti motiva ne rabi veliko drugega.
Lp Maja

Majda pravi ...

Kako je ljubka in očarljiva - prava oda prijateljstvu :-)
Čim več ustvarjalnosti želim tudi tebi in seveda ... tudi ti pazi nase, Majda

Moje drobtinice23 pravi ...

Res sta očarljiv par ta dva pozerja :) lepo je imeti prijatelja.
Zelo lepo si pobarvala...kot vedno!
Enake želje tudi tebi:)

Helena pravi ...

Kakšen simpatičen parček. Všeč mi je, ker si glavnemu motivu dala osrednjo mesto in ga pustila brez dodatkov.

helena pravi ...

Motiv je zelo ljubek in tudi pobarvala si ga zelo lepo. Je velik in igriv, tako, da res ni potrebno dodajati še kaj drugega, saj zasede pretežni del voščilnice. Všeč, všeč :)

Keti's Projects pravi ...

Lušten motiv in ti si ga (kar se mene tiče) krasno pobarvala. Tudi napis je TOP. Lepo je iti včasih izven okvirjev.

VEANA R. pravi ...

Simpatična prijatelja, ki nam a narišeta nasmeh na obraz....in naju spominjata na prelepe pomladne dni !
Čudovita voščilnica....

moi pravi ...

Kako ljubka voščilnica in res nisem vedela, da imajo štampiljke tudi za izgubo ljubljenčka. Ta dva sta tako simpatična in lepo si ju pobarvala. Sem ju pa že prej občudovala na IG.

Zvonka pravi ...

Kako simpatično.

Debbie Davis pravi ...

Such an adorable card, and I love how you used the IRREPLACEABLE sentiment for the friends card. We love your posts Vladka and we're so please to have you be a special Whimsy guest!

Metuljčica pravi ...

Čudovito si pobarvala motiv in všeč mi je sestava voščilnice. Res imaš dober občutek o tem kdaj kaj dodati in kdaj ne. Prelepo in motiv je res krasen.